• RSS
  • Delicious
  • Facebook
  • Twitter

Te provoc sa faci 2710 flotari in 15 zile! Accepti?

Posted by Doru [FitnessUrban] January - 12 - 2013 218 Comments

Cum  mi-a venit ideea?

Colega mea Alina de la Iasi a lansat o provocare pentru fete.

In fiecare seara fetele sa faca un numar de abdomene.

Cum era de asteptat, unul dintre membrii din grup, mi-a atras atentia ca noi baietii nu avem nici o provocare si nu ar strica una.

Normal ca atunci m-am gandit ca este responsabilitatea mea sa gasesc una pentru baieti.

Cum flotarea reprezinta piesa de baza in antrenamentul nostru am spus ca ar fi super sa parcurgem un numar de zile si sa crestem numarul de flotari constant, ca sa ne depasim limitele.

Aveam in calculator un tabel de antrenament, scris in limba rusa, l-am dat unui prieten sa-l copie si l-am postat pe grup ca si provocare.

In cateva minute s-au strans aproximativ 15 persoane care accepta provocarea si peste 50 de comentarii.

Dar cum nimic nu e perfect, am primit imediat o observatie de la un prieten ca tabelul avea calculele numarului total de flotari zilnice gresite.  Vina mea, nu verificasem tabelul, ci numai il copiasem :D

Dupa cateva zile unul din prietenii din grup sa gandit sa facem acesta provocare publica si celorlalti prieteni de pe facebook.

A luat poza cu tabelul, l-a corectat, a scris in ce consta provocarea si l-am distribuit!Fitness Urban Provocare Flotari

In ce consta provocarea?

Scoti la imprimanta tabelul sau il salvezi in calculator, iti notezi numele si data cand ai inceput provocarea si bifezi cu ‘x’ fiecare serie executata.

Sunt 15 zile, in fiecare zi ai de facut 5 serii de flotari intr-un interval de maxim 30 de minute. Important este sa incepi cu prima zi chiar daca ti se pare foarte usor si daca pe parcurs in una din zile nu poti face cele 5 serii in intervalul stabilit, reiei in ziua urmatoare.

Nu este concurs! E o provocare pentru fiecare din noi sa fim mai buni ca ziua precedenta!

Provocarea este valabila pana pe 15 februarie. Cand ai terminat de bifat toate casutele, posteaza poza pe facebook-ul meu sau trimite-mi-o pe e-mail la adresa dorobatdoru@gmail.com

Poti face si un filmulet cu flotarile din ultima zi. Cu materialele stranse vom face un material motivational, prin care sa-i motivam si pe ceilalti sa inceapa sa faca exercitii fizice.

Te rog sa fi exemplu pentru cei care duc o viata sedentara!

Cum sa le faci mai usor si corect!

  • palmele pe sol si coatele putin in spate ( privit de sus sa nu formeze un “T” )
  • calcaile sa fie apropiate si privirea in fata.
  • cobori pieptul pana unghiul bratelor sa fie mai mic de 90 de grade.
  • inspiri cand cobori si expiri cand impingi.
  • bratele sa fie complet intinse cand ai impins.
  • pauzele cat mai scurte iti vor aduce un plus de ‘nerv’ (cand m-am antrenat pentru maratonul de 1300 de flotari am vazut ca cu cat fac pauza mai mare intre serii cu atat imi obosesc bratele mai repede).
  • fa-le cat poti de repede (dar corecte), cu cat le faci mai lente iti obosesc bratele.
  • poti pune un obiect sub piept si cand atingi sti ca ai facut complet acea flotare (eu am folosit o sapca).
  • hidrateaza-te!

Beneficiile flotarilor!

  • dezvolta musculatura pieptului,
  • tricepsului,
  • abdomenului,
  • partea superioara a spatelui
  • cel mai bun exercitiu pentru muschii coloanei vertebrale.
  • costuri zero, le poti face oriunde si nu ai nevoie de aparatura
  • si femeile ar trebui sa le practice, deoarece le tonifica abdomenul, subtiaza talia, contureaza fesierii si antreneaza muschii pectorali, conferind fermitate sanilor.

Daca ai intrebari nu ezita sa ma intrebi pintr-un comentariu mai jos.

Daca te abonezi la blog, vei fi la curent cu urmatoarele provocari si cu cu pasii in formarea echipei pentru doborarea unui record mondial! Ce spui ai vrea sa faci parte din cei 10?

PS: intre timp am lansat si provocarea pentru fete!

Descarca poza de aici!

 Sau de pe facebook!

Dorobat Doru [FitnessUrban]

doru a scris 48 articole pe blog.

S-ar putea sa-ti placa:

218 comments so far.

  1. Georgian says:

    Accept provocarea…dupa urmeaza provocarea 18!!Felicitari Doru!!

  2. George says:

    Salut, incep si eu de mine , 27ani, inaltimea 1,85 67kg.

  3. Iulian says:

    Salut Doru, ieri am inceput o “provocare” cu un prieten, idee e sa faca “sala”(la un prieten care are masa de impins la piept si greutati), iau eu sa fac cu greutatea propriului corp, am inceput provocarea sunt la ziua 3, ce zici am sanse sa il duc? P.S. acum suntem egali :))

  4. Iacob Andrei says:

    Salut!! Accept provocarea si voi face filmulet la sfarsit :)

  5. Madalina A says:

    I’m in! :) Mwa-ha-ha-ha!

  6. Hanganut says:

    mi-as dori o provocare pentru abdomene,dar pe timp,ca e plictistor sa le numeri,gen 15 30 minute ,o ora :D

  7. Silviu says:

    Salut incep si eu de azi

  8. ionut says:

    Eu am început de trei zile dar am inceput cu 5 serii a cate 20 fiecare iar la ultima mai fac in plus cat pot . Dar minim la zi miam propus sa fac 100 . Iar in fiecare zi maresc programul cu minim 3 in plus la ziua anterioara

  9. Daniel says:

    foarte bun programu, eficient, rezultate vizibile inca de la inceput.
    Azi e ziua 13 pentru mine..greu dar merita !!

  10. […] Bistrita si Braila unde se formeaza grupuri care urmeaza aceiasi traditie si pe blog Doru lanseaza Provocarea 27 10 flotari in 15 zile, Provocarea 2710 geno, Provocarea 9 si Provocarea […]

  11. Alexandru Daniel says:

    Salut,am inceput de pe 14 , 16 ani,1.67 m,60 Kg

  12. FLORYAN says:

    Salut.Ma numesc Florin,am 14ani,sunt din Republica Moldova,Satul Gherman…

  13. FLORYAN says:

    Salut.Ma numesc Florin,am 14ani,si sunt din R.Moldova

  14. andrei says:

    \zdarowa,akcept provokarea

  15. Ion says:

    Accept si eu baieti … ;)incep imediat ))

  16. Dar voi face cu cite 5 mai multe decit in tabel ))

  17. Alexa David says:

    Salut Doru am 17 ani 1.70 inaltime si 64 de kg urmez multe exerciti care lea-m vazut la tine si au inceput sa dea roade!! Acum am acceptat provocarea cu 2710 de flotari am inceput azi si incerc sa fac video in a 15 zi!!!Foarte buna ideea cu aceasta provocare!!

  18. Toma Cristian Ilea says:

    Salut Doru! Voiam sa te intreb, daca spre exemplu, in ziua 6, la a 2 a serie, nu reusesc sa ating 40 de flotari (mai am de facut 5 sa zicem), le pot adauga la seria a 3 a? Adica o serie trebuie facuta cap-coada sau ideea e sa atingi numarul ala de flotari in 30 de minute, indiferent cum le imparti?

    • Doru [FitnessUrban] says:

      Salut Cristian! Ideia este ca sa faci seriile asa cum sunt scrise acolo..sa poti evolua ca si numar de repatari intr o serie..dar poti adapta dupa cum doresti provocarea ..importanta sa evoluezi fata de prima zi ..atunci cand ai inceput!

  19. mariuspop says:

    Am si eu o intrebare, eu am inceput aceasta provocare, am facut prima zi cele 5 serii, 80 in total, a 2-a zi aveam o febra incredibila, nu mai puteam sa fac 20, daramite 95. Nu incerc sa fac pe victima, chiar mi-am facut poza(gen “Inainte” si urma si poza “DUPA”), mi-am notat tot in formular, dar fizic chiar nu puteam face fata, pur si simplu picam jos. Intrebare este : care este nivelul acestui program? Din punctul meu de vedere nu este un program tocmai pentru incepatori.
    Ps. Am 65 kg, 1,78 inaltime.

    • Doru [FitnessUrban] says:

      salut Marius!
      Clar ca nu este pentru incepatori…numai ca e bine sa iei pauza si sa reiei de unde ai ramas…pasi marunti si constanti..:)

  20. Dragos says:

    Salut, numele meu este Dragos am 23 ani, 1.77 si 60kg … Chiar acum am inceput aceasta provocare poate pana la vara cu ajutorul vostru imi pot face un cort frumos pentru fete :))

    Tin sa mentionez ca aproape zilnic dau la sac de box de aproximativ 2 sapt mi-am cumparat unul pe care l-am umplut cu rumegus. Astept niste sfaturi si exercitii la sac :D

    • Doru [FitnessUrban] says:

      Salut Dragos!
      Lucrand la sac faci un exercitiu foarte bun pt. ars calorii..plus ca ti intaresti incheieturile , lucru care te ajuta la antrenamentele cu greutati sau doar cu propria greutate. Intra la RUTINE aici pe blog si gasesti circuite de antrenament ori pe canalul meu de You Tube Doru Dorobat.Succes la fete!

  21. Bobo says:

    Am acceptat provocarea si astazi am terminat ziua a 5-a….La muschii de la maini observ deja diferenta,dar cu pieptul ii problema….Eu am pieptul format,dar trebuie doar sa-l intaresc,dar nu simt nici o diferenta la piept….Cam in cat timp incepe sa mi se intareasca pieptul ??

    • Doru [FitnessUrban] says:

      Salut Bobo! Poti fi deficitar la piept sau doar ai nevoie de mai mult timp …ori poti incerca ca sa cresti dificultatea sa faci flotari cu o greutate pe tine.Succes !

  22. Cata says:

    Salut Doru am acceptat si eu azi provocarea :) 17 ani,1.68 68 kg astept sa vad cateva schimbari bafta in continuare in ceea ce faci ;)

  23. Accept provocarea ! O sa incep chiar de maine dimineata :)