Dorobat Doru

fit your body and educate your mind!

  • RSS
  • Delicious
  • Facebook
  • Twitter

Cea mai buna cura de slabire! [1-3]

Posted by Doru Dorobat March - 15 - 2015 4 Comments
Doru Dorobat - The DVD (Making of)-10

          Timpul este problema omului modern.   Te imparti intre munca si responsabilitatiile familiare. Nu ai timp sa-ti faci cumparaturi din piete si preferi supermarketurile! Nu ai timp sa faci exercitii acasa ? De mers la sala nici nu mai vorbim! Nu ai timp sa te documentezi ce este bine sa mananci si ce exercitii sunt bune pentru tine! Nu ai timp de mese la ore fixe  [ Read more ]

“TRAIN WITH ZETU” Interviu cu Bogdan!

Posted by Doru Dorobat February - 10 - 2015 1 Comment
10428675_383271208490210_6606967670728401789_n

       Mai jos sunt raspunsurile prietenului si galateanului meu Bogdan “Zetu”. L-am urmarit mereu si-l admir pentru  profesionalismul si modestia de care da dovada. Raspunsurile lui o sa te convinga ca merita titulatura de mentor!          1.De ce este important ca sa reducem procentul de grasime din corp?         2.Ce se schimba din punc de vedere medical daca ajungem la greutatea ideala  [ Read more ]

Interviu cu Dacian de la “Barzz Fitness”!

Posted by Doru Dorobat February - 5 - 2015 0 Comment
10502088_507060602757399_4562211754257297310_n

                                     Salut.        Astazi iti fac cunoscute raspunsurile primite de la unul dintre prietenii si mentorii mei pe nutritie Dacian.   De ce este important ca sa reducem procentul de grasime din corp?   Daca procentul de grasime depaseste 25% la barbati si 30% la femei acesta devine un pericol pentru  [ Read more ]

1549270_733041600117472_318475983293429521_n

                             Am formulat 10 intrebari si le-am trimis  celor  mai buni PT  pe care ii cunosc. Astazi o sa postez raspunsurile lui Marius.          1-De ce este important ca sa reducem procentul de grasime din corp?   – deoarece este inestetic, incomod , nesanatos  ; – un procent mare de grasime in corp,  reduce  [ Read more ]

10001291_735117529852693_4645874932065964325_n

  “FELICITARI!!!  Faci parte din finalistii Galei Nationale a Voluntarilor, editia 2014.  Iti multumim pentru toata munca depusa in 2014 in folosul comunitatii, iti multumim pentru dedicare, pentru timpul tau si tot efortul depus. Voluntarul anului în domeniul sport și recreere Doru Dorobăț  – Fitness Urban România Larisa Ghepeș – Fundația de Sprijin Comunitar Pieter Wessel –Asociația Help Autism Timea Somogyi  – Asociația Școala Mamei Junior “ Cu aceste randuri  [ Read more ]

Antrenament scurt si intens

Posted by Doru Dorobat November - 15 - 2014 4 Comments
10390072_617056825086413_648809593120732761_n

Doua circite pe care tu sa le lucrezi intr-un antrenament. Unul este cardio muscular si unul de abdomene. Pentru inceput facem incalzire apoi lucram circuitul cardio muscular, format in cazul de fata din flotari , genuflexiuni si burpees. Acest circuit de cardio muscular poate fi adaptat in functie de dorinta fiecaruia. Exemplu: genuflefiuni+ abdomne+burpees flotari + fandari+ burpees etc Fetele pot lucra flotarile pe genunchi. Se poate schimba si numarul  [ Read more ]

Transformarea unui finalist Mens Health !

Posted by Doru Dorobat November - 12 - 2014 0 Comment
Dragos-Ionescu-1-681x1024

       Cand si cum te-ai apucat de sala/sport?   Am practicat hochei pe gheata inca de la varsta de 7 ani si pana la 23 de ani, moment in care am atarnat patinele in cui pentru o cariera in advertising. Intre 2007 si 2010 am cochetat cu artele martial iar din 2011 am inceput sa merg constanta la sala de fitness   Cum aratai cand te-ai apucat de fitness,  [ Read more ]

Primii pasi la sala si despre cardio!

Posted by Doru Dorobat November - 3 - 2014 0 Comment
Robert-Popescu-1

            Ca si antrenor personal trebuie sa fi foarte atent la clientii noi care trec pragul salii.     Atunci cand incepi un antrenament cu un client nou trebuie sa ii faci o fisa a clientului, numita si anamneza. Aceasta anamneza practic iti ofera tie…ca si antrenor posibilitatea de a-ti cunoaste clientul mai bine, de a intelege ceea ce face zilnic, lifestyle, alimentatie, odihna, frecventa cardiaca  [ Read more ]

Respecta triunghiul: antrenament, alimentatie si odihna!

Posted by Doru Dorobat November - 3 - 2014 0 Comment
Cătălin-Calaver-1-681x1024

Antrenamentul cu propria greutate este eficient incepatorilor ,pentru cei care nu au facut sport niciodata deoarece doar asa isi pot imbunatatii capacitatea cardiaca si pulmonara si astfel se va putea treptat marii intensitatea antrenamentului . Dar mare atentie adesea vad in salile de fitness greseli ale antrenorilor de fitness care folosesc acelasi tip de antrenament atat pt incepatorii slabi cat si pt cei cu greutate foarte mare.un incepator cu greutate  [ Read more ]

Cristian-Lăculiceanu-2

Salut si respect pentru comunitatea Fitness Urban Romania si va multumesc ca imi acordati sansa de a va vorbii putin despre nutritie si anume cum sa-ti cresti masa musculara. Nici in cazul antrenamentelor sau nutritiei nu exista o formula sau dieta magica care sa functioneze pentru toata lumea, sunt cateva reguli de baza dupa care te poti ghida pentru a construi un plan nutritional optim pentru tine. Pentru a construi  [ Read more ]